سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آرمانشهر - وبلاگ خبری تحلیلی شهرسازی
درباره



آرمانشهر - وبلاگ خبری  تحلیلی شهرسازی


مدیر وبلاگ : عبادی[104]
نویسندگان وبلاگ :
نادر ناظمی شیروان[0]

شهرسازی، دانش خوبی ست اما شغل خوبی نیست و گاهی با بدترین اشکال و صفات نامطلوب در حوزه ی اجرایی ترکیب می شود. تاثیرگذاری مثبت در جهت بهبود مطوبیت ها، مهمترین اتفاق خوشایند این رشته است. مسعود عبادی / کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری masoud.ipm@gmail.com sharp.iaic@gmail.com
آهنگ وبلاگ

شهردار مشهد از حذف منطقه‌بندی از تقسیمات شهری مشهد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

سید محمد پژمان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح ناحیه محوری در شهرداری مشهد، گفت: پس از اجرای کامل این طرح و تقسیم مشهد به ? ??ناحیه شهرداری هر یک از شهروندان مشهدی می‌تواند در هر نقطه این شهر همه خدمات شهری مورد نیاز خود را از واحدهای شهرداری مستقر در مناطق مختلف دریافت کند.

وی وضعیت خیابان‌های شهر مشهد را از لحاظ ارایه خدمات شهری به شهروندان نامطلوب ارزیابی و بیان کرد : از حدود سه ماه قبل از شهرداری‌های مناطق مختلف شهر خواسته شده خیابانی را که در زمینه ارائه خدمات شهری کامل باشد برای بازدید معرفی کنند که تاکنون هیچیک از شهرداری‌های مناطق نتوانسته‌اند چنین خیابانی را بیابند.

وی این وضعیت را بیانگر آن دانست که بسیاری از طرحهای شهری نیمه کاره رها شده است.

پژمان گفت : با توجه به این امر سال آینده بجز برخی طرح‌های بزرگ هیچ طرح جدیدی را در مشهد آغاز نخواهیم کرد و همه توان خود را برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و نوسازی و بازسازی شهر مشهد به کار خواهیم بست.
                                                                                                      حسان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عبادی 86/10/11:: 7:31 عصر     |     () نظر